Personele Alış Faturası Yetkisi Nasıl Verilir?

Posted on 2022-06-27 Updated on 2022-06-27

  • BenimPOS web uygulamasında açılır pencerede bulunan Personeller sayfasına girdiğinizde personellerinizi görüntüleyebilirsiniz. Değişiklik yapmak istediğiniz personelinizin satırında Düzenle seçeneğine tıklayabilirsiniz.


  • Açılan sayfa üzerinden Alış faturaları tam yetki seçeneğini aktif hale getirip Kaydet seçeneğine tıklayarak personelinize alış faturalarını görüntüleme, oluşturma, düzenleme ve silme yetkisi verebilirsiniz. 


  • Personelinize Alış faturaları- Fatura Oluşturma seçeneğini aktif ederek sadece alış faturası oluşturma yetkisi verebilirsiniz. Bu seçenekte personeliniz alış faturalarını görüntüleyemez, düzenleyemez ve silemez. Pasif hale getirip yetkisini kaldırabilirsiniz.


Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.