Yeni Personel Nasıl Oluşturulur?

Posted on 2022-06-24 Updated on 2022-07-01

  • BenimPOS web uygulamasında açılır pencerede bulunan Personeller sayfasına girdiğinizde sayfanın üst kısmında bulunan "Yeni Personel Ekle" seçeneğini seçebilirsiniz. 


  • Açılan pencerede personel bilgilerinizi doldurarak yeni personel oluşturabilirsiniz. Personel Adı, Personel kodu ve Personel parolası doldurulması zorunlu alanlardır. Gerekli alanları doldurduktan sonra Kaydet seçeneğiyle personelinizi oluşturabilirsiniz.


  • İşlem sonrası personeliniz giriş yap sayfası üzerinden personel girişini seçerek personel kodu, parolası ve işletmenize ait firma numarası ile giriş yapabilir.






Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.