Personel Hesabıyla Ürün Ekleme/Güncelleme Ve Silme İşlemi Nasıl Yapılır?
Posted on 2022-07-05
Updated on 2022-07-05
BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Ürün ekle/güncelle yetkisinin açık olması gerekmektedir.
Açılır pencerede bulunan Ürünler sekmesinin altında ürünler seçeneğiyle işletmeye ait ürünleri görüntüleyebilirsiniz.
Ürün ekle/Güncelle sayfasından ürünün barkodu okutularak veya yeni barkod tanımla seçeneğiyle ürün ekleyebilirsiniz.
Ürün kartına girdiğinizde Sil seçeneğiyle hesap içerisinde bulunan ürünü silebilirsiniz.