Personel Hesabıyla Ürün Ekleme/Güncelleme Ve Silme İşlemi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-05 Updated on 2022-07-05

  • BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz. 

  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Ürün ekle/güncelle yetkisinin açık olması gerekmektedir. 


  • Açılır pencerede bulunan Ürünler sekmesinin altında ürünler seçeneğiyle işletmeye ait ürünleri görüntüleyebilirsiniz.


  • Ürün ekle/Güncelle sayfasından ürünün barkodu okutularak veya yeni barkod tanımla seçeneğiyle ürün ekleyebilirsiniz.  


  • Ürün kartına girdiğinizde Sil seçeneğiyle hesap içerisinde bulunan ürünü silebilirsiniz. 


Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.