Personel Hesabıyla Gelir/Gider Ekleme Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-05

  • BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz. 

  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Gelirler/Giderler yetkisinin açık olması gerekmektedir. 


  • Açılır pencerede bulunan Gelirler/Giderler sekmesi altında gelirler sayfasına girerek hesaba eklenmiş gelirleri görüntüleyebilir ve yeni gelir ekle seçeneğiyle işletmeye gelir ekleyebilirsiniz. 


  • Oluşturulan gelirleri çöp kutusu ikonuna tıklayarak silebilirsiniz. 


  • Giderler seçeneğiyle hesaba eklenmiş giderleri görüntüleyebilir yeni gider ekle seçeneğiyle işletmeye gider ekleyebilirsiniz.


  • Oluşturulan gelirleri çöp kutusu ikonuna tıklayarak silebilirsiniz. 


Found this article helpful?

[ 6 Out of 10 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.