Personel Hesabıyla Firma Yönetimi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-01

  • BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.


  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Firma yönetimi yetkisinin açık olması gerekmektedir.
  • Açılır pencerede bulunan Firmalar sayfasına girebilir firma isminizi yazarak firma ekle butonuyla personeliniz firma ekleyebilirsiniz.


  • Ana hesap üzerinden ve personel hesabı üzerinden oluşturulan firmaları bu sayfa üzerinden görüntüleyebilirsiniz. 
  • Firma içerisine girdiğinizde yapılan işlemleri görüntüleyebilirsiniz. Firmaya ödeme veya borç ekleyebilirsiniz. Firma hesabını silebilirsiniz.




Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.