Personel Hesabıyla Alış Faturası Düzenleme, Silme, Güncelleme İşlemi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-05

  • BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz. 


  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin alış faturaları tam yetki yetkisinin açık olması gerekmektedir. 


  • Açılır pencerede bulunan Alış faturaları sekmesinin altında alış faturaları sayfasına girebilirsiniz. Firma içerisinde oluşturulmuş alış faturaları görüntüleyebilir düzenleme yapmak istediğiniz fatura içerisine girebilirsiniz. 




  • Faturayı düzenle seçeneğiyle oluşturulan faturayı düzenleyebilirsiniz. 


  • Faturayı sil seçeneğiyle oluşturulmuş olan faturayı silebilirsiniz. 


  • Ürün satırında bulunan çöp kutusu ikonuyla ürünü fatura içerisinden silebilirsiniz.



Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.