Personel Hesabıyla Alış Faturası Düzenleme, Silme, Güncelleme İşlemi Nasıl Yapılır?
Posted on 2022-07-05
BenimPOS web uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin alış faturaları tam yetki yetkisinin açık olması gerekmektedir.
Açılır pencerede bulunan Alış faturaları sekmesinin altında alış faturaları sayfasına girebilirsiniz. Firma içerisinde oluşturulmuş alış faturaları görüntüleyebilir düzenleme yapmak istediğiniz fatura içerisine girebilirsiniz.
Faturayı düzenle seçeneğiyle oluşturulan faturayı düzenleyebilirsiniz.
Faturayı sil seçeneğiyle oluşturulmuş olan faturayı silebilirsiniz.
Ürün satırında bulunan çöp kutusu ikonuyla ürünü fatura içerisinden silebilirsiniz.