Personele Alış Faturası Yetkisi Nasıl Verilir?

Posted on 2022-06-28 Updated on 2022-06-28

  • BenimPOS masaüstü uygulamasına giriş yaparak Personeller sayfasına girebilirsiniz. 


  • Değişiklik yapmak istediğiniz personelinizin üzerine çift tıklayarak personel kartına girebilirsiniz. 


  • Açılan sayfa üzerinden Alış faturaları tam yetki seçeneğini aktif hale getirip Kaydet diyerek personelinize alış faturalarını görüntüleme, oluşturma, silme ve düzenleme yetkisi verebilirsiniz. Alış faturaları / Fatura oluşturma yetkisi ile personelinize sadece fatura oluşturma yetkisi verebilirsiniz. Bu seçenekte personeliniz fatura görüntüleyemez düzenleyemez ve silemez. Pasif hale getirerek yetkisini kaldırabilirsiniz.


Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.