Personel Hesabıyla Ürün Ekleme/Güncelleme Ve Silme İşlemi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-18 Updated on 2022-07-19

  • BenimPOS mobil uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.


  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin ürün ekle/ güncelle yetkisinin açık olması gerekmektedir.
  • Ana sayfa üzerinden ürün ekle güncelle seçeneğine tıklayabilirsiniz.


  • Açılan sayfa üzerinden ürün barkodunu okutarak, manuel bir barkod tanımlayarak veya sistem tarafından yeni barkod tanımla seçeneğiyle bir barkod tanımlayarak ürünün alış ve satış fiyatlarını girerek ürünü kaydedebilirsiniz.


  • Hesapta kayıtlı olan ürün için ürünün barkodunu okutarak veya girerek getir seçeneğiyle ürünü getirebilirsiniz. Gelen ürünle ilgili yapılan değişiklikten sonra Kaydet seçeneğine tıklayarak güncelleme işlemini yapabilirsiniz. 


  • Sil seçeneğiyle hesap içerisinde bulunan ürünü silebilirsiniz. 

Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.