Personel Hesabıyla Ürün Ekleme/Güncelleme Ve Silme İşlemi Nasıl Yapılır?
Posted on 2022-07-06
BenimPOS masaüstü uygulaması giriş ekranında personel girişini seçerek personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
Personelin bu özelliği kullanabilmesi için Ana Hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde Ürün ekle/güncelle ve silme yetkisinin açık olması gerekmektedir.
Açılan pencere üzerinden Ürün ekle/güncelle seçeneğine tıklayabilirsiniz.
Ürün ekle/güncelle sayfasından ürün barkodu okutularak veya yeni barkod tanımlayarak ürünle ilgili gerekli alanları doldurduktan sonra ürün ekle seçeneğine tıklayarak yeni ürün ekleyebilirsiniz.
Barkodu okutulan veya manuel olarak girilen ürünü, ürün kartında yaptığınız değişikliklerden sonra Güncelle seçeneğiyle ürün üzerinde yaptığınız değişiklikleri güncelleyebilirsiniz.
Ürünü sil seçeneğiyle hesap üzerinde bulunan ürünü silebilirsiniz.