Personel Hesabıyla Ürün Ekleme/Güncelleme Ve Silme İşlemi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-06

  • BenimPOS masaüstü uygulaması giriş ekranında personel girişini seçerek personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz. 


  • Personelin bu özelliği kullanabilmesi için Ana Hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde Ürün ekle/güncelle ve silme yetkisinin açık olması gerekmektedir.
  • Açılan pencere üzerinden Ürün ekle/güncelle seçeneğine tıklayabilirsiniz.


  • Ürün ekle/güncelle sayfasından ürün barkodu okutularak veya yeni barkod tanımlayarak ürünle ilgili gerekli alanları doldurduktan sonra ürün ekle seçeneğine tıklayarak yeni ürün ekleyebilirsiniz.


  • Barkodu okutulan veya manuel olarak girilen ürünü, ürün kartında yaptığınız değişikliklerden sonra Güncelle seçeneğiyle ürün üzerinde yaptığınız değişiklikleri güncelleyebilirsiniz. 


  • Ürünü sil seçeneğiyle hesap üzerinde bulunan ürünü silebilirsiniz. 


Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.