Personel Hesabıyla Müşteri Görüntüleme, Ödeme/Borç Ekleme Nasıl Yapılır?
Posted on 2022-07-18
Updated on 2022-07-18
BenimPOS mobil uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.
Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Müşteri işlemleri yetkisinin açık olması gerekmektedir.
Ana sayfa üzerinden Müşteriler seçeneğine tıklayarak işletmeye ait müşterileri görüntüleyebilirsiniz. Değişiklik yapmak istediğiniz müşterinin üzerine tıklayabilirsiniz.
Açılan müşteri kartında işletmenin müşteriyle yaptığı işlemlerini görüntüleyebilirsiniz ve sağ üst köşede bulunan üç çizgi ikonuna tıklayabilirsiniz.
Açılan sayfa üzerinden müşteriye ödeme ekle seçeneğiyle ödeme tutarını, tipini ve varsa ödeme notunu girerek ödeme ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklenen tutar kadar müşteri borcundan düşecektir.
Veresiye borç ekle seçeneğiyle müşteriye borç ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklediğiniz tutar kadar müşteri borcuna ekleme yapacaktır.
Müşteriye gerçekleştirilen satış fişi içerisine girebilirsiniz.
Fişe ürün ekle seçeneğiyle yeni bir satış yap sayfası açılacaktır. Açılan sayfa üzerinden fiş içerisine ürün ekleyebilirsiniz.
Fişe iade oluştur seçeneğiyle fiş içerisine iade ürün ekleyebilirsiniz.
Fişi iptal et seçeneğiyle fişin içerisinde bulunan tüm ürünleri iade alabilirsiniz.