Personel Hesabıyla Müşteri Görüntüleme, Ödeme/Borç Ekleme Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-18 Updated on 2022-07-18

  • BenimPOS mobil uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.


  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin Müşteri işlemleri yetkisinin açık olması gerekmektedir.
  • Ana sayfa üzerinden Müşteriler seçeneğine tıklayarak işletmeye ait müşterileri görüntüleyebilirsiniz. Değişiklik yapmak istediğiniz müşterinin üzerine tıklayabilirsiniz.



  • Açılan müşteri kartında işletmenin müşteriyle yaptığı işlemlerini görüntüleyebilirsiniz ve sağ üst köşede bulunan üç çizgi ikonuna tıklayabilirsiniz.



  • Açılan sayfa üzerinden müşteriye ödeme ekle seçeneğiyle ödeme tutarını, tipini ve varsa ödeme notunu girerek ödeme ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklenen tutar kadar müşteri borcundan düşecektir. 






  • Veresiye borç ekle seçeneğiyle müşteriye borç ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklediğiniz tutar kadar müşteri borcuna ekleme yapacaktır.


  • Müşteriye gerçekleştirilen satış fişi içerisine girebilirsiniz.




  • Fişe ürün ekle seçeneğiyle yeni bir satış yap sayfası açılacaktır. Açılan sayfa üzerinden fiş içerisine ürün ekleyebilirsiniz.


  • Fişe iade oluştur seçeneğiyle fiş içerisine iade ürün ekleyebilirsiniz. 


  • Fişi iptal et seçeneğiyle fişin içerisinde bulunan tüm ürünleri iade alabilirsiniz.



Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.