Personel Hesabıyla Firma Yönetimi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-06

  • BenimPOS masaüstü uygulaması giriş ekranında personel girişini seçerek personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.


  • Personelin bu özelliği kullanabilmesi için Ana Hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde Firma yönetimi yetkisinin açık olması gerekmektedir. 
  • Açılan pencere üzerinden firmalar seçeneğine tıklayabilirsiniz.


  • Hesap içerisinde oluşturulan firmaları sayfa üzerinden görüntüleyebilir değişiklik yapmak istediğiniz firma üzerine çift tıklayarak firma kartına girebilirsiniz. 


  • Firma Detay sayfası üzerinde firma ismini değiştirerek güncelle seçeneğiyle firma isminizi güncelleyebilirsiniz.


  • Firmanıza ödeme türü seçeneğinden ödeme türünüzü seçip tutarınızı ve varsa ödeme notunuzu girerek Borcu/ödemeyi ekle seçeneğiyle firmaya ödeme ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklenen tutar kadar firmaya olan borcunuzdan düşecektir. 


  • Firmanıza Borç/ödeme türü seçeneğinden borç ekle seçeneğiyle borç tutarınızı ve ve varsa borç notunuzu girerek Borcu/ödemeyi ekle seçeneğiyle firmaya borç ekleyebilirsiniz. İşlem sonrası eklenen borç tutarı kadar firmaya olan borcunuza ekleme yapacaktır. 




Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.