Personel Hesabıyla Alış Faturası Düzenleme, Silme, Güncelleme İşlemi Nasıl Yapılır?

Posted on 2022-07-19

  • BenimPOS mobil uygulaması üzerinden personel girişiyle personel hesabınıza giriş yapabilirsiniz.


  • Bu özelliği personelin kullanabilmesi için Ana hesap üzerinden personel yetkilendirmelerinde personelin alış faturaları oluştur ve alış faturaları tam yetki yetkisinin açık olması gerekmektedir.
  • Ana sayfa üzerinden alış faturaları seçeneğine tıklayabilirsiniz.


  • Açılan sayfa üzerinden işletmenin oluşturmuş olduğu faturaları görüntüleyebilir değişiklik yapmak istediğiniz fatura üzerine tıklayabilirsiniz. Faturayı düzenle seçeneğini seçerek fatura içerisine girebilir değişiklik yapmak istediğiniz alanları doldurduktan sonra değişiklikleri kaydet seçeneğine tıklayabilirsiniz.

 




  • Silmek istediğiniz alış faturası üzerine tıklayarak faturayı görüntüle seçeneğine tıklayabilirsiniz. 


  • Açılan fatura içerisinde sağ üstte bulunan üç çizgi ikonuna tıklayarak faturayı sil seçeneğiyle oluşturulan faturayı silebilirsiniz. Bu işlem geri alınmamaktadır.



Found this article helpful?

[ 4 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.