Müşteri Tanımı Nasıl Değiştirilir?

Posted on 2022-06-21 Updated on 2022-08-16

  • BenimPOS web uygulaması açılır pencerede bulunan Müşteriler sayfası altında Müşteri Detay sayfasına tıklayabilirsiniz.  


  • Açılan müşteri detay sayfası üzerimden müşteri ismini yazdıktan sonra "Müşteriyi Görüntüle" seçeneğine tıklayabilirsiniz. 



  • Müşteri kartı içerisine "Diğer" seçeneğinin altında "Müşteri tanımını değiştir" butonuna tıklayabilirsiniz. 


  • Açılan sayfa üzerinden yeni müşteri tanımınızı girerek "Müşteri Tanımını Değiştir" seçeneğine tıklayabilirsiniz.


Found this article helpful?

[ 5 Out of 9 Found Helpful ]

Still no luck? we can help!

Submit a ticket and we’ll get back to you as soon as possible.